14.1.22 CallManager mérőszerverA CallManager mérőszerver a Cisco CallManager-ek performancia monitorozását képes elvégezni. Az eszköznek az alap attribútumaikon kívül az alábbi paramétereik vannak (zárójelben megadva az adott paraméter név kódját, lásd 7.5.6 Nem SNMP adatgyűjtők paraméterei): · IP cím (CALLMANAGER EQ 1 IP): A CallManager IP címe · Port (CALLMANAGER EQ 1 PORT): A CallManager menedzsmen portja. Alapesetben az értéke 8443 · Felhasználó (CALLMANAGER EQ 2 USER): A felhasználó, amivel a PVSR a CallManager-hez kapcsolódik. A felhasználónak „Application user”-nek kell lennie a következő jogokkal: o Standard CCM Admin Users role o SOAP API-k (SOAP vezérlőközponti APIs, SOAP teljesítményadatok APIs, …) · Jelszó (CALLMANAGER EQ 3 PWD): A felhasználó jelszava · Protokoll (CALLMANAGER EQ 4 PROT): A használandó protokoll, HTTP vagy HTTPS A PVSR-nek három különböző típusú adatgyűjtése van a CallManager-eken: · Performancia paraméterek, amelyek elérhetőek a PerfmonPort SOAP API-n. Ezek a paraméterek ugyanazok, mint a Cisco Real Time Monitoring Tool alkalmazásban a System > Performance oldalon · Szolgáltatás státuszok, amelyek a Cisco Real Time Monitoring Tool alkalmazásban a System > Critical Services oldalon érhetőek el · Riasztás állapotok, amelyek a Cisco Real Time Monitoring Tool alkalmazásban a System > Alert Central oldalon érhetőek el |