Előző 14.1 Mérő szerver típusok specifikumai Következő

14.1.22 CallManager mérőszerver

A CallManager mérőszerver a Cisco CallManager-ek performancia monitorozását képes elvégezni.

Az eszköznek az alap attribútumaikon kívül az alábbi paramétereik vannak (zárójelben megadva az adott paraméter név kódját, lásd 7.5.6 Nem SNMP adatgyűjtők paraméterei):

·       IP cím (CALLMANAGER EQ 1 IP): A CallManager IP címe

·       Port (CALLMANAGER EQ 1 PORT): A CallManager menedzsmen portja. Alapesetben az értéke 8443

·       Felhasználó (CALLMANAGER EQ 2 USER): A felhasználó, amivel a PVSR a CallManager-hez kapcsolódik. A felhasználónak „Application user”-nek kell lennie a következő jogokkal:

o   Standard CCM Admin Users role

o   SOAP API-k (SOAP vezérlőközponti APIs, SOAP teljesítményadatok APIs, …)

·       Jelszó (CALLMANAGER EQ 3 PWD): A felhasználó jelszava

·       Protokoll (CALLMANAGER EQ 4 PROT): A használandó protokoll, HTTP vagy HTTPS

 

A PVSR-nek három különböző típusú adatgyűjtése van a CallManager-eken:

·       Performancia paraméterek, amelyek elérhetőek a PerfmonPort SOAP API-n. Ezek a paraméterek ugyanazok, mint a Cisco Real Time Monitoring Tool alkalmazásban a System > Performance oldalon

·       Szolgáltatás státuszok, amelyek a Cisco Real Time Monitoring Tool alkalmazásban a System > Critical Services oldalon érhetőek el

·       Riasztás állapotok, amelyek a Cisco Real Time Monitoring Tool alkalmazásban a System > Alert Central oldalon érhetőek el